Zdjęcie pionowe, ten układ najlepiej wygląda na urządzeniach mobilnych, ponieważ wypełnia całą przestrzeń w newsfeedzie, skupiając uwagę na dłużej. Rekomendowany rozmiar to 640x960px (proporcje 2:3), choć może być też większy – należy tylko pamiętać
o kompresji. Przed publikacją na Facebook trzeba sprawdzić, czy nie zostało rozpikselowane po załadowaniu.
Zdjęcie kwadratowe, zalecany rozmiar jest większy niż ten dla zdjęć na Instagramie – 1200x1200px. Umieszczanie większego rozmiaru pozwoli na lepsze wyświetlanie na monitorach o większej rozdzielczości.
Zdjęcie poziome, najczęściej używany format posta na Facebooku. Najlepiej prezentuje się grafika w rozmiarze 1200x900px, proporcje boków nie są narzucone z góry – wszystko zależy od nas.
Facebook Stories/Instagram Stories, rozmiar 900x1600px dla pełnoekranowego wideo w pionie. Należy pamiętać, że sprawdza się przy plikach wideo. Zdjęcia w takim rozmiarze są kadrowane w Aktualnościach.
Tło grupy o rozmiarze 1640x856px. W przypadku tego elementu bardzo istotne jest zachowanie proporcji 1,91:1. Spełniając ten warunek możemy używać większych rozmiarów. Należy też zwrócić uwagę na kwestię miniatury grupy, która jest generowana automatycznie jako okrągły kadr części środkowej.